Wednesday, January 31, 2007

Nurinkurisia ajatuksia

Joskus mietin, teenkö asiat hieman nurinkurisessa järjestyksessä. Jos ajattelee vaikka opiskeluani: Olen tehnyt gradun ajat sitten. Nyt teen sitten mm. rästiin jääneitä peruskursseja.
Pakollisten kielikurssien suorittaminen on takkuillut, mutta nyt kun ensimmäistä kertaa olen innostunut kielen opiskelusta, se onkin heprea -noista kielistä jossain mielessä vaikein.
En mennyt isoseksi teini-iässä kuten muut, vaan vasta aikuisena.
Menin nuorena naimisiin; olin jo eronnut siinä vaiheessa kun ikätoverini alkoivat vasta mennä naimisiin.

Hmm...

Vaikka koen itseni pääasiassa joustavaksi ihmiseksi, joskus saatan "niuhottaa" pienissä asioissa. Kuten: Creative Zen mp3 -soittimet ovat mukavan näköisiä ja usein tarjouksessa -mutta en voi missään nimessä ostaa laitetta, jonka nimi on Zen...En halua buddhalaista käsitettä esineeseeni. Kaikki kunnioitus buddhalaisille, mutta itse olen kristitty.

Naurettavuuden huippu: Aikaisemmin minulla oli tapana esimerkiksi kirjoja ostaessani valita hyllyn takaosasta "näpelöimätön" kappale. Nykyään otan usein sen ensimmäisen, joka usein on hieman koirankorvilla -miksikö? -No koska jonkunhan se on otettava. Miksen minä voisi olla tuo uhrautuva ihminen...LOL! :-)))

Hih!

No comments: