Tuesday, March 6, 2007

Miten Minä voin kohta olla keski-ikäinen?

Vietin hiljattain 30 -vuotispäiviäni. Olin hinkunut erilaiseen vaatetukseen pukeutumista pitkään ja mikäpä olisi parempi tapa toteuttaa unelmansa kuin järjestää itse naamiaiset! Tunnelma oli tiivis ja lämmin ja läheisten onnittelut lämmittivät mieltä. Oi kiitos!

Koin myös iloisen yllätyksen yllättävältä taholta: Kesken juhlien ovikello soi. Olin oikeaoppisesti varoittanut naapureita tulevista juhlista kirjein, ja siinä oven takana seisoi tuiki tuntematon pariskunta (toki olin heidät pihalla useita kertoja ohittanut) mukanaan kultanauhaan kiedottuna 5 levyä tummaa suklaata ja ystävällisesti onnitellen. Olin ihan silmät ymmyrkäisinä. Tämä tapahtui siis Helsingissä...

Tuntuu oikeasti erilaiselta olla tämän ikäinen. Nuoruus on peruuttamattomasti ohi. Ja niin saa ollakin. Aika aikaa kutakin, sanoi mummo kun avannosta kömpi.

Dr.Phil on mennyt sensaatiohakuisempaan suuntaan. Se on sääli.

Olenko tullut vanhaksi, kun 16 -vuotiaat Idols-kokelaat eivät jaksa oikein innostaa. Niin nuorilla ei vain mielestäni ole vielä riittävästi luonnetta ja presenceä estraadeille. Ja todennäköisesti kansa äänestää taas väärin niin kuin viime vuonnakin, kun kaksi ensimmäistä olivat molemmat ihan taviksia ja suosikkini Agnes jäi sen sijaan kolmanneksi. Ehkä ei pitäisi seurata koko kisaa, ettei tule taas pahalle tuulelle.

Uusi sarja Big Love on taattua viihdettä ja puolisynkeää ihmissuhdedraamaa. Jes!

No comments: